Business analytik/čka pro implementaci HR informačního systému

Business analytik/čka pro implementaci HR informačního systému

Tento inzerát je neaktivní.

Člověk v tísni je jedna z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě. Oddělení pro implementaci HR informačního systému nyní hledá kolegu nebo kolegyni na pozici Business analytika/čky pro implementaci HR informačního systému. Připojte se k nám a využijte své dovednosti a zkušenosti v prostředí, kde bude mít vaše práce smysl a reálný dopad.  

Kdo jsme? 
Jsme tým zkušených lidí, kteří implementují a spravují HR systémy pro organizaci Člověk v tísni působící ve více než 20 zemích světa. Naše práce zahrnuje implementaci systému Success Factors, při které úzce spolupracujeme s interními HR týmy a externím dodavatelem. Analyzujeme a optimalizujeme HR procesy, definujeme požadavky na funkcionality systému, který následně konfigurujeme a testujeme. Kromě technických úkolů připravujeme školící materiály a školíme uživatele, poskytujeme podporu po spuštění systému a neustále sbíráme zpětnou vazbu pro další vylepšení. Naše práce není jen technická – spojujeme technické know-how s podporou organizace, která se věnuje humanitární a rozvojové pomoci, lidským právům, vzdělávání, sociálnímu začlenění, životnímu prostředí a boji proti klimatickým změnám. Přidejte se k nám a buďte součástí této inspirativní cesty! 

Ohlasy z našeho týmu  

"Výborní kolegové, prostor pro růst, skvělá pracovní atmosféra, profesionální a velmi přátelský tým. Jsem hrdý, že mohu být součástí organizace, která dělá neuvěřitelné množství skvělých věcí po celém světě."  

Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.     

Koho hledáme? 
Máte zkušenosti s implementací a správou HR systémů? Disponujete výbornými analytickými schopnostmi, jste spolehliví a samostatní? Umíte aktivně spolupracovat s interními týmy a projektovými manažery? 

Pokud máte také zkušenosti a k tomu Vás baví nastavování procesů a jejich optimalizace, pak jste náš člověk!  

Co nabízíme?  (více informací o benefitech najdete dál) 

  • Pracovní smlouva: smlouva na dobu neurčitou s nástupem dle dohody  
  • Plný úvazek  
  • Forma práce: možnost práce z domova, pokud Vám to vyhovuje nebo možnost kombinovat kancelář s prací z domova 
  • Platové ohodnocení: 45 000 – 48 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku, podle seniority  

 

Co u nás budete dělat?  

  • Aktivně spolupracovat s interními HR týmy a projektovým manažerem na implementaci systému Success Factors do více než 20 zemí, kde naše organizace působí - primárně do regionu Asie. 
  • Analyzovat a popisovat současné HR procesy a navrhovat jejich nastavení v systému. 
  • Definovat požadavky a oblasti dat pro nastavení systému. 
  • Podílet se na konfiguraci systému a jeho testování. 
  • Připravovat školící materiály a realizovat školení uživatelů. 
  • Poskytovat podporu uživatelům po „Go-live“ včetně řešení požadavků. 
  • Sbírat podněty, navrhovat zlepšení a vytvářet změnová zadání pro další rozvoj systému. 

Jak si Vás představujeme?  

  • Je pro Vás přirozené pracovat jak v češtině, tak v angličtině, jsme totiž součástí mezinárodním týmu a spolupráce s lidmi z jiných zemí je nezbytná. 
  • Vynikáte v analytickém myšlení, baví Vás rozmotávat problémy.  
  • Máte zkušenost s HR procesy a systémy – potkali jste se s jejich nastavováním, implementací nebo správou, když ne přímo s HR systémem, tak třeba s jiným. 
  • Hledáte řešení a věci dotahujete do konce. 
  • Znáte SAP Success Factors - není sice nezbytné, ale je to velký bonus. 

Další benefity, které nabízíme:  

  • 😇 Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují.  
  • 😊 Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.   
  • 🏠 Flexibilní pracovní dobu: můžete pracovat jen z domova nebo kombinovat práci v kanceláři a práci z domova.  
  • 🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days).  
  • 🌎 Zázemí a know-how: stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností.  
  • 📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme kurzy jazyků a psychologickou podporu.  
  • 🎁 Další benefity: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport kartu (samofinancovanou), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky.  

Přidejte se k nám! 

Pokud vás tato nabídka zaujala a chcete se k nám přidat, neváhejte a prostřednictvím tohoto odkazu Chci to zkusit! pošlete svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na vaši odpověď!  



Upozornění: Vzhledem k tomu, že nastává období letních dovolených, může nám odpověď trvat déle než obvykle. Děkujeme za pochopení a trpělivost.