Největší přání - Největší přání
Anotace:
Děti čtou celou knížku metodou řízeného čtení. Po četbě každé kapitoly nebo v jejím průběhu si vyučující ověřuje, jak žáci přečtenému textu rozumějí, ptá se na jejich dojmy z četby, klade jim řadu podnětných otázek. K charakteristice postav a k hledání společných rysů s knižními hrdiny mají děti k dispozici pracovní listy.Cíle:
- Žáci vyjadřují své pocity z přečteného textu.
- Předvídají, jak bude příběh pokračovat.
- Pracují tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností.
- Vyjadřují své dojmy z četby.
- Charakterizují hlavní postavy knihy.
- Hodnotí chování postav v klíčových okamžicích příběhu.
- Najdou, co mají s postavami knihy společného.
Čas: 3 × 45 min.
Stáhněte si celou lekci.Tématické okruhy: globalizace, vzájemná závislost
Věk studentů: 1. stupeň ZŠ