Accounting Coordinator pro region zemí Východního partnerství a Balkánu

Accounting Coordinator pro region zemí Východního partnerství a Balkánu

Typ úvazku: Hlavní pracovní poměr, zkrácený (min. 0,7) nebo plný úvazek

Lokalita: Praha, centrální kancelář organizace

Termín nástupu: dle dohody / ASAP

Organizace Člověk v tísni (ČvT) je jednou z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. Do našeho účetního týmu v Humanitární a rozvojové sekci na centrále v Praze hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Accounting Coordinator.

Připojte se k týmu, kterému je vlastní hledat nová řešení na míru rozmanitým potřebám naší organizace. Komunikace je nosný prvek naší práce a podle toho si jí také ceníme. Společně pracujeme na pestrém portfoliu agend. Jádro naší práce tvoří komplexní účetně orientovaný controlling našich zahraničních poboček s řadou procesních přesahů.

Co budete mít na starost?

Účtování naprosté většiny dokladů provádějí naši kolegové z finančního týmu zahraniční pobočky, které budete metodicky podporovat, budovat jejich know-how a pomáhat jim právě v oblasti účetnictví a souvisejícího controllingu. Jedním z cílů je zohlednit řadu našich specifických interních procesů (oběh dokladů a jejich schvalování, případně i určité podmínky donorů apod.), ale také požadavky místní i české účetní legislativy. S kolegy budete v kontaktu na dálku, ale osobní kontakt a návštěva zahraniční pobočky, jejíž podporu budete mít na starost, vám práci může výrazně zpříjemnit a ulehčit. Občasné krátkodobé výjezdy jsou tedy vítané, ale nejsou povinné.

Ve své roli budete čas od času také účtovat i různé účetní operace. Četnost účtování a rozmanitost typů účetních operací jsou dány více faktory (specifika jednotlivých zahraničních poboček, Vaše zkušenosti apod.). Ruku v ruce s týmem zahraniční pobočky, ale také s širším týmem pražské centrály budete spolupracovat na závěrkách, a nakonec také na statutárním auditu celé organizace. Případně budete spolupracovat na dalších finančních auditech v průběhu roku, nebo na harmonizaci a vylepšování našich procesů.

Jak si Vás představujeme?

  • Už víte, jak podvojné účetnictví funguje.
  • Domluvíte se dobře anglicky a česky. Pokud znáte ještě další světový jazyk (např.: francouzštinu, portugalštinu, arabštinu, ruštinu a další), máte výhodu. Zkrátka máte dobré komunikační schopnosti.
  • Dokážete pracovat samostatně, jste proaktivní a umíte si svou práci dobře plánovat a organizovat. Máte smysl pro detail a dokážete věci dotahovat do konce.
  • Umíte si představit, že podpoříte osobně kolegy na zahraniční pobočce během krátkodobých výjezdů.
  • Jste týmový hráč/týmová hráčka, budete přeci úzce spolupracovat s týmem zahraniční pobočky i týmem na pražské centrále.
  • Ideálně máte zkušenost s ERP systémem, nebo účetním programem (používáme Microsoft Dynamics NAV)
  • A pokud Vám něco z výše uvedeného chybí, tak máte chuť se učit a získávat další zkušenosti v neziskovém sektoru.

Co nabízíme?

  • Plný nebo zkrácený úvazek v jedné z největších neziskových organizací v regionu střední a východní Evropy, působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování.
  • Nástupní plat v závislosti na Vašich zkušenostech; 40.500 - 45.000 Kč při plném úvazku, ekvivalent při zkráceném úvazku.
  • 25 dní dovolené a sick days.
  • Velkou podporu v zaškolení a dalším rozvoji. Můžete se zapojit i do dalších odborných školení jak technických znalostí, tak soft skills.
  • Extensive Capacity Building program – interní a externí – indukční školení, interní e-learnings, Knowledge and Learning Department onboarding, HEAT školení.
  • Jazykové kurzy a možnost interního vzdělávání v oblasti účetnictví.
  • MultiSport kartu.
  • Laptop a mobilní telefon s firemním tarifem.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích.
  • Velmi různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem.
  • Kanceláře v centru Prahy.
  • Školku v přízemí budovy.
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které ČvT organizuje (např. Festival Jeden svět a další).
  • Dog-Friendly Office.

Jak se přihlásit:

Pokud máte o tuto pozici zájem, pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis přes náš přihlašovací formulář.

Upozorňujeme, že budou kontaktováni pouze kandidáti, kteří postoupí do užšího výběru. Pohovory budou probíhat průběžně a pozice bude po obsazení uzavřena.

People in Need is committed to preventing any type of unwanted behavior at work including sexual harassment, exploitation and abuse, lack of integrity and financial misconduct and is committed to promoting the welfare of children and adults with whom People in Need involves. People in Need expects all staff to perform job duties and responsibilities in accordance with People in Need code of conduct and key policies (available at: https://www.peopleinneed.net/key-policies-4142gp). People in Need Staff will undertake the appropriate level of training. 

All offers of employment will be subject to satisfactory references and appropriate screening checks, which can include criminal records and terrorism finance checks. 

We are committed to ensuring diversity and gender equality within our organization and encourage applicants from diverse backgrounds to apply.