Administrativní podpora misí

Administrativní podpora misí

Tento inzerát je neaktivní.

Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici administrativní podpory do regionů Asie, Blízký východ, východní Evropa a Kavkaz. Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.

Nástup: Ihned, smlouva na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení

Místo působení: Praha 2

 

Vaše role

Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Jako administrativní pracovník budete podporou koordinátora/ky mise (Desk Officer –DO). Spolupracovat budete také s HR oddělením a oddělením logistiky. Vašim hlavním úkolem bude administrativní podpora mise včetně zajišťování podpisů, ověřování plných mocí, kontrola finančních dokumentů a archivace. Součástí náplně Vaší práce bude také logistická podpora zaměstnanců mise včetně zajišťování víz, letenek, ubytování a koordinace cest zahraničních kolegů. Jako administrativní podpora se budete podílet na překladech dokumentů, jazykových revizích a sběru dat. Součástí této pozie nejsou výjezdy na misi.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Zkušenost s administrativní pozicí (výhodou je i zkušenost s administrací v oblastech HR, logistika, Customer service)
  • Výbornou znalost angličtiny
  • Pečlivost
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
  • Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
  • Schopnost prioritizovat a souběžně řešit různorodá zadání
  • Znalost nástrojů Microsoft

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
  • Práce v mezinárodním týmu
  • Nástupní plat podle standartní platové tabulky
  • Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
  • Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
  • Dog friendly office
  • Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
  • 25 dní placené dovolené
  • Možnost home office, možnost flexibilnější pracovní doby
  • Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme

 

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině prostřednictvím následujícího odkazu (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).