Administrativní podpora misí v regionu Asie
Tento inzerát je neaktivní.
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2019 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1400 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici administrativní podpory do regionů Asie. Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.
Nástup: Ideálně 11.ledna 2021 / dle dohody
Smlouva: Na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2
Vaše role:
Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Jako administrativní pracovník budete součástí a podporou HQ týmu pro Asii. Spolupracovat budete také s HR oddělením, IT oddělením a oddělením logistiky. Vašim hlavním úkolem bude personální a logistická podpora zaměstnanců misí včetně zpracování dokumentů při nástupu i odchodu zaměstnance, kontroly mzdových podkladů (dovolené apod.), zajišťování víz, letenek, ubytování a koordinace cest zahraničních kolegů. Administrativní podpora mise dále zahrnuje přípravu a ověřování plných mocí, zajišťování podpisů, komunikaci s veřejnými orgány (úřady, ambasády) a asistenci s organizací týmových schůzek. Budete se take podílet na aktualizaci interních databází a archivů a přípravě dokumentů při auditech. Součástí této pozice nejsou výjezdy na mise.
Hledáme někoho, koho baví podpůrné a mezioborové funkce a kterého tato pracovní pozice bude naplňovat v dlouhodobém měřítku.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost s administrativní pozicí (výhodou je i zkušenost s administrací v oblastech HR, logistika, Customer service)
- Výbornou znalost angličtiny a češtiny
- Zkušenosti s prací v mezinárodním kolektivu
- Pečlivost
- Dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
- Samostatnost, spolehlivost a schopnost dokončovat úkoly v dané kvalitě a čase
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí a mění
- Schopnost prioritizovat a souběžně řešit různorodá zadání
- Znalost nástrojů Microsoft, speciálně Excel
Co Vám nabízíme:
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
- Práce v mezinárodním týmu
- Nástupní plat 29 – 30 000 Kč za měsíc, podle platových tabulek organizace
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
- Dog friendly office
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
- 25 dní placené dovolené
- Firemní telefon s tarifem i pro osobní použítí + výhodné tarify pro své blízké
- Možnost home office, možnost flexibilnější pracovní doby
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
Zaujala Vás tato pracovní pozice?
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině přes tento odkaz. Kontaktováni budou pouze uchazeči postupující do dalšího kola výběrového řízení. Zaslané přihlášky hodnotíme průběžně, čím dříve se tedy přihlásíte, tím lépe. Výběrové řízení bude ukončeno v momentě, kdy pozici obsadíme.
Zaměstnanci Člověka v tísni jsou povinni se při výkonu své práce řídit Etickým kodexem Člověka v tísni jakož i dalšími klíčovými politikami organizace (www.peopleinneed.cz/policies).