ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK*CE DO FINANČNÍHO ODDĚLENÍ
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativního pracovníka*ce do finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s kolegy a příprava podkladů pro vyúčtování zahraničních pracovních cest.
Kdo jsme?
Jsme malý, čtyřčlenný tým, který zajišťuje administraci zahraničních pracovních cest pro celou organizaci. Jsme součástí účetního oddělení, ale spolupracujeme s kolegy z ostatních sekcí, kteří se účastní zahraničních misí a dalších pracovních výjezdů do zahraničí.
Ohlasy z našeho týmu
“Ve společnost mám důvěru a vidím smysl práce... Možnost home office, férovost, vstřícnost, neformální prostředí... Zpracování zahraničních pracovních cest je pestrá práce, při které se člověk setká se spoustou zajímavých lidí.”
Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.
Koho hledáme?
Baví Vás různorodá a pestrá náplň práce? Jste komunikativní a zároveň spolehlivý člověk se smyslem pro detail? Rád*a spolupracujete v týmu a baví Vás podpora kolegů doma i v zahraničí? Pak hledáme právě Vás!
Co nabízíme? (více informací o benefitech najdete dál)
Místo: Praha 2
Typ úvazku: plný
Forma práce: po zaučení možnost kombinace práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny)
Pracovní smlouva: na dobu 1 roku s možností prodloužení (zkušební doba 3 měsíce)
Platové ohodnocení: 32 000 až 35 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku podle předchozích zkušeností
Co u nás budete dělat?
-
Komunikovat s kolegy v ČR i v zahraničí;
-
spravovat e-mailovou schránku a poskytovat podporu kolegům ohledně pracovních cest;
-
připravovat podklady pro vyúčtování zahraničních pracovních cest;
-
spravovat archiv dokumentů.
Jak si Vás představujeme?
-
Máte minimálně ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické (pozice je vhodná i pro vysokoškolské absolventy);
-
umíte komunikovat plynule v českém jazyce;
-
domluvíte se v angličtině, a to jak ústně, tak písemně, jelikož budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí;
-
znáte MS Office, zejména Excel, Outlook, Word, vše na dobré úrovni;
-
jste komunikativní a schopný*á proaktivně řešit pestré situace;
-
jste pečlivý*á, trpělivý*á, s citem pro detail a dokážete samostatně dotahovat věci do konce;
-
máte chuť učit se a neziskový sektor Vám je blízký.
Co Vám můžeme nabídnout my:
-
😇 Smysluplnou práci: Tvé úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují.
-
😊 Přátelské prostředí a skvělý tým: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci, pracujeme s výbornými kolegy, kteří jsou nejen profesionály ve svém oboru, ale také přáteli.
-
⏰ Flexibilní pracovní dobu: po zaučení možnost pravidelného home office (max. 2 dny v týdnu – na základě domluvy s nadřízeným manažerem).
-
📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na softskills a psychologickou podporu.
-
🏠 Lokalitu mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a IP Pavlova.
-
🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny na samostudium (pro každého).
-
🎁 Další benefity pro Tebe i Tvoji rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školka v přízemí budovy, Multisportka (samofinancovanou), příležitost zúčastnit se zajímavých akcí (festival Jeden svět a podobně) a možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce.
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem vysvětlujícím, proč se hlásíte právě k nám prostřednictvím tohoto formuláře: