Administrativní pracovník/pracovnice do finančního oddělení

Administrativní pracovník/pracovnice do finančního oddělení

Tento inzerát je neaktivní.

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník do finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s kolegy a příprava podkladů pro vyúčtování zahraničních pracovních cest.

Místo: Praha 2
Úvazek: plný úvazek
Nástup: ihned (případně dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
 

Náplň práce:

Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost:
  • Komunikace s kolegy v ČR i v zahraničí;
  • správa e-mailové schránky a poskytování podpory kolegům ohledně pracovních cest;
  • příprava podkladů pro vyúčtování zahraničních pracovních cest;
  • správa archivu dokumentů.

Pro tuto pozici považujeme za důležité:

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické (pozice je vhodná i pro vysokoškolské absolventy);
  • schopnost komunikovat plynule v českém jazyce;
  • budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se s nimi v angličtině dokázal/a domluvit a komunikovat ústně i písemně;
  • pokročilejší znalost práce s MS Office, zejména Excel, Outlook, Word;
  • důležitá je komunikativnost a schopnost proaktivně řešit pestré situace;
  • člověk při této práci musí být pečlivý, trpělivý, s citem pro detail a schopností samostatně dotahovat věci do konce;
  • chuť učit se a mít blízko k neziskovému sektoru.

Co Vám můžeme nabídnout my:

  • Nástupní plat v rozmezí 30.000 až 33.000 Kč hrubého / měsíc při plném úvazku podle předchozích zkušeností;
  • skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
  • smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci (budete pomáhat lidem pomáhat);
  • po zaučení možnost pravidelného home office (max. 2 dny v týdnu - na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
  • zaškolení a seznámení s problematikou účetnictví v neziskové organizaci;
  • možnost rozvíjet svůj potenciál, možnost školení v různých směrech: angličtina, účetnictví, daně;
  • nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
  • útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
  • pet friendly office;
  • dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí, kávovar ve čtvrtém patře pro všechny;
  • multisport kartu (samofinancovanou);
  • služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
  • možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.);
  • práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu.
První kola pohovorů se začnou konat od 20. února.

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu:

Chci to zkusit!

Těšíme se na vaše reakce! 😊