Administrativní pracovník/pracovnice do finančního oddělení
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci a podporu lidských práv. Pomáháme v zahraničí i v České republice. Do našeho pražského finančního týmu hledáme novou posilu na pozici Administrativní pracovnice/pracovník do finančního oddělení. Vaším hlavním úkolem bude komunikace s kolegy a příprava podkladů pro vyúčtování zahraničních pracovních cest.
Místo: Praha 2
Úvazek: plný úvazek
Nástup: ihned (případně dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou (zkušební doba 3 měsíce)
Náplň práce:
Čeká na Vás zajímavá a různorodá činnost:- Komunikace s kolegy v ČR i v zahraničí;
- správa e-mailové schránky a poskytování podpory kolegům ohledně pracovních cest;
- příprava podkladů pro vyúčtování zahraničních pracovních cest;
- správa archivu dokumentů.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické (pozice je vhodná i pro vysokoškolské absolventy);
- schopnost komunikovat plynule v českém jazyce;
- budete komunikovat s našimi kolegy ze zahraničí, proto potřebujeme, abyste se s nimi v angličtině dokázal/a domluvit a komunikovat ústně i písemně;
- pokročilejší znalost práce s MS Office, zejména Excel, Outlook, Word;
- důležitá je komunikativnost a schopnost proaktivně řešit pestré situace;
- člověk při této práci musí být pečlivý, trpělivý, s citem pro detail a schopností samostatně dotahovat věci do konce;
- chuť učit se a mít blízko k neziskovému sektoru.
Co Vám můžeme nabídnout my:
- Nástupní plat v rozmezí 30.000 až 33.000 Kč hrubého / měsíc při plném úvazku podle předchozích zkušeností;
- skvělé kolegy, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem nápomocní, otevřené a přátelské vedení;
- smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci (budete pomáhat lidem pomáhat);
- po zaučení možnost pravidelného home office (max. 2 dny v týdnu - na základě domluvy s nadřízeným manažerem);
- zaškolení a seznámení s problematikou účetnictví v neziskové organizaci;
- možnost rozvíjet svůj potenciál, možnost školení v různých směrech: angličtina, účetnictví, daně;
- nárok na 25 dnů dovolené, 3 dny sick days, 3 dny studijního volna;
- útulné kanceláře v centru Prahy (5 min. chůze z I. P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
- pet friendly office;
- dětský klub (“školka”) pro předškolní děti zaměstnanců v přízemí, kávovar ve čtvrtém patře pro všechny;
- multisport kartu (samofinancovanou);
- služební telefon, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky;
- možnost účasti na zajímavých akcích, které ČvT pořádá (festival Jeden svět apod.);
- práci v organizaci, která svými projekty aktivně řeší problematiku změny klimatu.
Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím následujícího odkazu: