Business Analytik/čka a správce/kyně HR systému
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv či vzdělávání.
Do týmu v pražské centrále hledáme posilu na pozici BUSINESS ANALYTIK/ČKA a správce/kyně systému pro implementaci HR informačního systému. Nový kolega / nová kolegyně se bude účastnit implementace nového HR informačního systému, bude mít za úkol analyzovat požadavky HR kolegů a převádět je do technické specifikace pro dodavatele. V průběhu projektu se bude učit konfiguraci systému, aby mohl/a v budoucnu samostatně pracovat na jeho správě a rozvoji (na úrovni nastavování, ne nutně programování).
Úvazek: plný (případně částečný, dle vzájemné domluvy)
Nástup: ihned (nebo dle domluvy)
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Lokalita: Praha 2
Co bude náplní Vaší práce?
- Analyzovat potřeby a funkční požadavky na uživatelské nastavení;
- vytvářet funkční a technické specifikace a připravovat zadání pro vývojáře / dodavatele;
- vytvářet a spravovat procesní a datový model;
- sledovat správnost realizace až po uvedení do živého provozu;
- dohlížet na dodaná řešení a podílet se na testování a vytváření testovacích scénářů;
- odpovídat za návrh integrací, zpracování jejich popisu a zadání dodavateli;
- aktivně navrhovat možnosti řešení či zlepšení;
- vytvářet a spravovat vývojovou dokumentaci;
- podílet se na procesu změnového řízení;
- aktivně spolupracovat na nastavení systému a jeho údržbě v dlouhodobém horizontu;
- poskytovat technické a pracovní pokyny ostatním členům v týmu, podporovat ostatní členy týmu, zejména při komunikaci s dodavatelem.
Co by měl/a splňovat ideální kandidát/ka?
- Zkušenost s prací obdobného charakteru;
- znalost datového a procesního modelování;
- VŠ vzdělání v oboru je velkou výhodou (v případě bohaté praxe ale není nutností);
- mělo by Vás bavit vysvětlovat IT termíny ne-IT kolegům;
- podstatná je schopnost přemýšlet, diskutovat o možnostech řešení a nadšení učit se nové věci;
- zájem o informační systémy, workflow a řízení souvisejících projektů;
- výbornou angličtinu;
- pečlivost, proaktivnost;
- zkušenosti s prací s HR informačním systémem výhodou.
Co můžeme nabídnout my?
- Zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností;
- tvůrčí práci v rámci týmu, prostor pro vlastní nápady;
- možnost seberealizace a osobního rozvoje;
- neformální atmosféru v kancelářích v centru Prahy (5 minut z I.P. Pavlova nebo Náměstí Míru);
- dětský klub pro předškolní děti našich zaměstnanců;
- 25 dnů dovolené;
- nástupní plat při plném úvazku 35.000,- až 40.000,- Kč hrubého, dle předcházejících zkušeností.
Upozorňujeme, že v období od 21.12. do 3.1. je výběrové řízení pozastaveno a pohovory neprobíhají. Děkujeme za pochopení.