
Desk Officer pro misi v DR Kongo
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni působí v Kongu od r. 2008 na východě země v provinciích Jižní Kivu a Maniema. Pracujeme zejména v odlehlých venkovských oblastech, kde svými aktivitami přispíváme ke zlepšení potravinové soběstačnosti a lepší výživě dětí a těhotných žen. Pomáháme také místním lidem prohlubovat znalosti o jejich právech. Současná situace v DR Kongo je řazena mezi největší humanitárnější krize světa, naším cílem je rozšířit naši pomoc do více oblastí. Více se o naší práci na místě můžete dočíst na našich webových stránkách.
Nástup: ASAP – dle dohody
Doba: 1 rok s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2
Zajímá Vás, co o práci v Kongu říká naše kolegyně Karolína, která pracovala více než 2 roky jako vedoucí mise přímo na místě? Přečtěte si rozhovor na našem webu nebo si poslechněte on-line rozhovor na Radiožurnálu.
Vaše role
Stanete se součástí afrického týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze a jako Desk Officer (Koordinátor/ka mise) budete nejbližším partnerem mise a společně s jejím vedením budete zodpovídat za její správné řízení a rozvoj. Společně s nejužším vedením mise budete také tvořit strategii pro naše působení v zemi a jste spoluzodpovědní za její plnění. Podílíte se na personálním obsazení mise a spoluzodpovídáte za její vyvážené ekonomické hospodaření. Pro kolegy z mise jste hlavním kontaktem na centrále, koordinujete agendu a podporu ostatních oddělení ČvT směrem k našemu působení v DR Kongo. Účastníte se tvorby bezpečnostních pravidel pro působení v zemi, budujete vztahy s partnery, experty a donory v ČR i v zahraničí a v neposlední řadě kontrolujete misi v dodržování vnitřních pravidel a principů organizace.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost s projektovým managementem a vedením týmu v neziskové sféře a v zahraničí
- Minimálně roční zkušenost s rozvojovými projekty
- Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
- Schopnost posilovat vztahy s partnery a donory v ČR i v zahraničí
- Výbornou znalost angličtiny a velmi dobrou znalost francouzštiny
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
- Zkušenost s rozpočty, podporou a supervizí v oblasti metodik a evaluací
- Proaktivitu, analytické myšlení, schopnost rychle se naučit vnitřní procesy organizace
Co Vám nabízíme:
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
- Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti jezdit na naše zahraniční mise)
- Nástupní plat podle salary scale
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Fair trade kávu od Mamacoffee
- Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
- 25 dní placené dovolené
- Možnost home officů
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
- Fajn kolegy
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).