IT podpora pro centrálu

IT podpora pro centrálu

Tento inzerát je neaktivní.

Člověk v tísni je jedna z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Pro pražskou centrálu, konkrétně její dynamický a přátelský IT tým, právě hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici IT Support.  Připojte se k nám a využijte své IT dovednosti v prostředí, kde bude mít Vaše práce smysl a reálný dopad. 

Kdo jsme? 

Jsme třiadvacetičlenný tým IT profesionálů, který zajišťuje IT služby pro naše kolegy a kolegyně pracující v naší pražské centrále, na misích po celém světě a v regionech České republiky. Naše práce tak spojuje technické know-how s podporou organizace, která se věnuje rozvojové pomoci, lidským právům a terénní práci v ČR. 

Ohlasy z našeho IT týmu 

"Žádné nesmyslné úkoly, výborní kolegové, prostor pro růst, super pracovní atmosféra, profesionální a velmi přátelský tým. Jsem hrdý, že mohu být součástí organizace, která dělá neuvěřitelné množství skvělých věcí po celém světě. Ve svém oboru bych těžko hledal smysluplnější místo."  

Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci. 

Koho hledáme? 

Máte rádi práci s počítači, sítěmi a cloudovými technologiemi? Chcete využít své dovednosti a zároveň Vás naplňuje komunikace s lidmi? Lákalo by Vás pomáhat lidem v naší pražské centrále? Pak určitě čtěte dál! Naše práce je různorodá, plná výzev a nabízí skvělé příležitosti pro váš profesní růst a neustálé učení se novým věcem. 

Co Vám nabízíme: 

  • Pracovní smlouva: smlouva na dobu neurčitou s nástupem dle dohody 

  • Flexibilní úvazek: možnost úvazku 0,75 – 1,0 

  • Forma práce: kombinace práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny) 

  • Platové ohodnocení: 38 000 – 43 000 Kč hrubého měsíčně při plném úvazku, podle seniority 

 

Co u nás budete dělat? 

  • Pomáhat a radit zaměstnancům Člověka v tísni s technickými záležitostmi;  

  • komunikovat česky i anglicky s uživateli IT technologií v budovách centrály i v celé ČR a na dálku je podporovat;  

  • školit uživatele v používání nových technologií;  

  • automatizovat a optimalizovat IT procesy;  

  • konfigurovat a připravovat telefony, počítače, WiFi AP a další zařízení pro nasazení v budovách centrály.  

Požadavky, ze kterých nemůžeme slevit: 

  • Zájem o IT obor: chota a chuť dál se učit a rozvíjet své dovednosti. 

  • Příjemné vystupování: chuť trpělivě pomáhat našim kolegům. 

  • Pokročilá znalost uživatelských stanic: Windows, Office, Teams, Sharepoint, Onedrive (včetně cmd, porozumění nastavení práv, základní konfigurace uživatelského profilu, registry). 

  • Základní znalost topologie počítačových sítí: zkušenost se zprovozňováním a nastavením síťových tiskáren, skenerů, a přístupových bodů (AP). 

  • Jazykové dovednosti: čeština i angličtina na dobré úrovni, psanou i mluvenou formou. 

  • Samostatnost a spolehlivost: tato pozice není vhodná pro juniorní kandidáty. 

 

Co navíc oceníme? 

  • Znalost základů:  virtualizace a příprava image OS a psaní příkazů v PowerShellu;  
  • ESET antivirus a jeho administrace;  

  • orientaci v prostředí Atlassianu (Jira, Confluence);  

  • iniciativu a snahu zlepšovat prostředí pro uživatele.  

A co nabízíme my Vám? 

  • Smysluplnou práci: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují. 

  • Přátelské prostředí: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci. 

  • Flexibilní pracovní dobu: kombinujeme přítomnost v kanceláři (3 dny) s prací z domova (2 dny), což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život. 

  • Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme kurzy jazyků a psychologickou podporu. 

  • Skvělý tým: pracujete s výbornými kolegy, kteří jsou nejen profesionály ve svém oboru, ale také přáteli. 

  • Lokalita mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a IP Pavlova, máme nově zrekonstruované kanceláře v typickém vinohradském domě. 

  • Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium (pro každého). 

  • Další benefity pro Vás i Vaši rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, Multisportku (samofinancovanou) a možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce. 

 

Přidejte se k nám! 

Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím následujícího odkazu.

CHCI TO ZKUSIT!. 

Těšíme se na vaši odpověď!