Junior finanční manažer/ka
Tento inzerát je neaktivní.
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 21 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího finančního týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Junior Finanční manažera/ka.
Zajímá vás, co říkají o práci ve financích Člověka v tísni naše kolegyně? Podívejte se na krátké, ale všeříkající video Romči a Martiny.
Co Ti nabízíme:
- Zázemí největší české neziskové organizace
- Různorodou a kreativní práci s mezinárodním přesahem (možnosti jezdit na naše zahraniční mise)
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Fair trade kávu od Mamacoffee
- Dog and child friendly prostředí
- 25 dní placené dovolené + studijní volno
- Možnost práce z domova, flexibilitu nejen pro studenty
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme
- Fajn kolegy a sympatického ředitele – přesvědč se sám/sama zde
Tvá role
Staň se součástí 12-členného finančního týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Uč se, rozvíjej se a cestuj s námi.
Tvou náplní práce bude finančně-administrativní podpora aktivit ČvT (práce je vykonávána z centrály v Praze). Pozice je skvělou příležitostí pro absolventy (případně studenty posledních ročníků) vysokých škol, kteří mají zájem o získání zkušeností v oblasti financí, jejich dalšímu rozvoji a možnosti proniknout do fungování největší české neziskové organizace, rozvojové a humanitární pomoci s perspektivou výjezdu na zahraniční misi. Navíc budeš mít možnost přicházet s vlastními nápady, podílet se na nastavování procesů a osobně jezdit na mise.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost s rozpočty, projektovým účetnictvím či financích je výhodou
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
- Dobrou znalost angličtiny (další jazyky jsou výhodou)
- Proaktivitu, analytické myšlení a pokročilou znalost Excelu
- Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
Zaujala Tě tato pracovní pozice? Pošli nám svůj životopis a motivační dopis.