Juniorní koordinátor/ka syrské mise
Tento inzerát je neaktivní.
Jsme jednou z největších neziskových organizací ve střední a východní Evropě působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. V roce 2017 pracovalo pro naši Humanitární a rozvojovou sekci více než 1300 zaměstnanců ve 22 zemích (Asie, Afrika, Blízký východ a východní Evropa). Do našeho stále rostoucího týmu v Praze (s obratem více než 1,7 miliardy) hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Juniorní koordinátor/ka mise (Junior Desk Officer - JDO). Více o naší pomoci se můžete dočíst na našich webových stránkách. Podívejte se také, co o práci pro Člověka v tísni říkají naši kolegové z misí.
Člověk v tísni působí v Sýrii od druhé poloviny roku 2012 v souvislosti s válkou, která v zemi vypukla. Programy přeshraniční humanitární pomoci jsou realizované v Sýrii skrze týmy syrských a mezinárodních pracovníků a jsou koordinovány z kanceláří v tureckém Gaziantepu a iráckém Erbílu. Syrská mise je v současnosti největší misí Člověka v tísní s objemem poskytnuté pomoci v hodnotě 30 milionů dolarů, náš tým aktuálně tvoří skoro 400 lidí, 376 místních zaměstnanců a zaměstnankyň a 20 zahraničních pracovníků. Člověk v tísni se zaměřuje především na zajištění potravinové bezpečnosti např. skrze potravinové balíčky a poukázky, podporu vzdělávání a zemědělství, zprostředkovávání pracovních příležitostí, zajištění přístupu k pitné vodě a rekonstrukce vodovodních a kanalizačních sítí a veřejné infrastruktury.
Nástup: Ihned, smlouva na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení
Místo působení: Praha 2 se služebními cestami do regionu
Vaše role
Stanete se součástí týmu Humanitární a rozvojové sekce na centrále v Praze. Jako JDO budete nejbližším partnerem Koordinátorky mise (Desk Officer - DO). Společně s DO budete koordinovat programové aktivity mise a zajišťovat komunikaci mezi HQ a kolegy z regionu. Náplní Vaší práce bude především správa projektové dokumentace, příprava a odevzdávání projektů, průběžných a závěrečných zpráv pro české donory, soukromé dárce a interní účely. Vašim úkolem bude také budování kapacit nových kolegů. Spolupracovat budete také s mediálním oddělním, fundraisingem, HR a compliance.
Pro tuto pozici považujeme za důležité:
- Zkušenost s humanitárními anebo rozvojovými projekty
- Zkušenost s psaním projektových žádostí nebo zpráv
- Výbornou znalost angličtiny; arabština, turečtina výhodou
- Schopnost srozumitelně a citlivě komunikovat s různými skupinami osob a respektovat jejich rozdílné kulturní zázemí
- Schopnost samostatně si organizovat svoji práci a přistupovat k věcem pozitivně i v situacích, kdy se pracovní zadání rychle vyvíjí
- Proaktivitu, analytické myšlení, schopnost rychle se naučit vnitřní procesy organizace
- Orientace na detail, inovativní přístup
- Znalost nástrojů Microsoft
Co Vám nabízíme:
- Zázemí a profesionalitu největší české neziskové organizace
- Práce v mezinárodním týmu
- Možnost výjezdu do regionu
- Nástupní plat podle standartní platové tabulky
- Příspěvek na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
- Mateřskou školku pro děti zaměstnanců
- Dog friendly office
- Možnost účastnit se zajímavých akcí, které organizujeme (např. Festival Jeden Svět)
- 25 dní placené dovolené
- Možnost home office, možnost flexibilnější pracovní doby
- Otevřenou a neformální firemní kulturu bez dress codu, kde si všichni tykáme
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis v angličtině přes následující přihlašovací formulář (jinou přihlášku do výběrového řízení nebudeme moci přijmout).