Provozní centrály Člověka v tísni
Člověk v tísni je jedna z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Lidskou důstojnost a svobodu považujeme za základní hodnoty.
Několikrát jsme získali ocenění Férový zaměstnavatel v kategorii firem nad 1000 zaměstnanců za přátelskou, otevřenou a profesionální atmostéru v organizaci pořádanou portálem Atmoskop.
Pro více informací o nás se podívejte na webové stránky Člověk v tísni.
Pro pražskou centrálu, konkrétně pro provozní oddělení hledáme zodpovědného a motivovaného kolegu nebo kolegyni na pozici Provozní.
Jaký jsme tým?
Jsme sehraný tým pěti dobře organizovaných lidí, máme na starost rozmanité činnosti související s provozem centrály, které je vždy potřeba dotáhnout ve stanoveném čase do konce.
Základní informace o pozici:
- Úvazek: 1.0
- Pracovní smlouva: na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
- Nástup: co nejdříve
- Místo pracoviště: Praha 2
- Mzda: při nástupu 36 000 až 39 000 Kč hrubého podle seniority, možnost navýšení až na 41 000 Kč.
Co bude náplní Vaší práce?
- Správa vozového parku;
- průběžná evidence stavu prostor v budovách centrály ČvT;
- jednání se správní a úklidovou firmou o opravách a nápravách nedostatků;
- spolupráce s provozními zástupci jednotlivých oddělení;
- objednávky zboží pro vnitřní potřebu centrály ČvT a jejich distribuce;
- výběrová řízení podle pravidel nákupů ČvT;
- obsluha datové schránky a koordinace agend spojených s jejím provozem;
- správa klíčového hospodářství a kontrola dodržování bezpečnostních zásad v budovách;
- provozní podpora nástupů a výstupů zaměstnanců z organizace, např. výdej vstupních čipů, kontrola plnění povinných školení apod.;
- správa karet CCS;
- inventura majetku úseku provozu;
- revize elektrospotřebičů v budovách;
- agenda BOZP a PO;
- zajištění tarifů mobilního operátora a objednávky telefonů;
- zajišťování aktuálních výpisů a plných mocí.
Jak si Vás představujeme?
- Min. SŠ vzdělání;
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka;
- zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky;
- orientace na „interního zákazníka“, hledáme osobnost, která se ráda setkává s kolegy a kolegyněmi a ráda jim pomáhá řešit provozní problémy všedního dne;
- hodnotovou orientaci na sociální témata, udržitelnost, veřejnou prospěšnost;
- vynikající schopnost organizovat si úkoly podle priorit a termínů;
- sebemotivovaná, zodpovědná a vstřícná osobnost, která je ráda ve středu dění, má ráda “čistý stůl”, pravidla a nevadí jí rutinní činnosti;
- český jazyk na výborné úrovni, angličtina na dobré komunikační úrovni slovem i písmem.
A co nabízíme my Vám?
- 🌍 Zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností.
- 😇 Smysluplnou a zajímavou práci v neformálním kolektivu a dynamické organizaci, příležitost být součástí týmu, který podporuje chod celé organizace.
- 😊 Skvělé kolegy a kolegyně, kteří se rádi potkají i po práci a jsou si navzájem oporou a otevřené a přátelské vedení, kde jsou vztahy založené na vzájemné důvěře.
- ⏰ Flexibilní pracovní dobu: kombinujeme přítomnost v kanceláři s prací z domova, máme ročně 25 dnů dovolené a 3 sick days.
- 📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na soft skills a psychologickou podporu.
- 🏠 Lokalita mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a IP Pavlova, máme nově zrekonstruované kanceláře v typickém vinohradském domě.
- 🐕 Domácí mazlíčci vítáni: v kancelářích rádi uvítáme i vaše čtyřnohé společníky.
- 🎁 Další benefity pro Vás i Vaši rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, Multisportku (samofinancovanou).
Přidejte se k nám!
Pokud Vás tato nabídka zaujala a chcete se se k nám přidat, neváhejte a pošlete nám svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím uvedeného odkazu.
MÁM ZÁJEM!
Těšíme se na vaši reakci.