Provozní ředitel/ka (COO)
Tento inzerát je neaktivní.
Úvazek: plný
Smlouva: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha
Nástup: dle domluvy
Člověk v tísni, o.p.s. dlouhodobě usiluje o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost, která není lhostejná k problémům doma ani za hranicemi naší země.
Do našeho vedení hledáme kolegu/kolegyni na novou pozici Chief Operation Officer (COO - provozní ředitel/ka), srdcaře/ku s talentem strukturovat, organizovat, rozhodovat a vést. Jeho/jejím hlavním úkolem bude vedení a supervize části průřezových oddělení organizace, koordinace centrálních procesů a dílem pak podpora programových sekcí Člověka v tísni.
Provozní ředitel/ka je parťákem finančního ředitele a podřízeným/ou výkonného ředitele. Těšíme se na hotového, schopného, aktivního, optimistického a hodnotově založeného člověka, který umí nést odpovědnost a chce zúročit své dovednosti a zkušenosti.
Je třeba otevřeně říci, že upřesnění portfolia nové/ho COO proběhne spolu s CEO (Šimon Pánek) a CFO (Jan Kamenický) podle kvalit a kompetencí daného kandidáta/ky.
Smlouva: na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Praha
Nástup: dle domluvy
Člověk v tísni, o.p.s. dlouhodobě usiluje o otevřenou, informovanou, angažovanou a zodpovědnou společnost, která není lhostejná k problémům doma ani za hranicemi naší země.
Do našeho vedení hledáme kolegu/kolegyni na novou pozici Chief Operation Officer (COO - provozní ředitel/ka), srdcaře/ku s talentem strukturovat, organizovat, rozhodovat a vést. Jeho/jejím hlavním úkolem bude vedení a supervize části průřezových oddělení organizace, koordinace centrálních procesů a dílem pak podpora programových sekcí Člověka v tísni.
Provozní ředitel/ka je parťákem finančního ředitele a podřízeným/ou výkonného ředitele. Těšíme se na hotového, schopného, aktivního, optimistického a hodnotově založeného člověka, který umí nést odpovědnost a chce zúročit své dovednosti a zkušenosti.
Je třeba otevřeně říci, že upřesnění portfolia nové/ho COO proběhne spolu s CEO (Šimon Pánek) a CFO (Jan Kamenický) podle kvalit a kompetencí daného kandidáta/ky.
Jaká agenda vás v této roli potká?
- Budete se aktivně podílet na vytváření strategického směřování organizace včetně ročních priorit a to převážně v rámci průřezových agend (IT, logistika, HR, provoz atd.);
- povedete jednotlivé týmy dalších zapálených kolegyň a kolegů z průřezových oddělení;
- budete zodpovídat za včasnou a kvalitní realizaci vám svěřených projektů napříč organizací;
- budete zodpovědný/á za aktualizace a vytváření organizačních směrnic a dohlížení na jejich respektování sekcemi;
- budete rozvíjet a spravovat následující oblasti - infrastruktura, procesy, nákup, dokumentace, standardy, vyjednávání cen a výběr dodavatelů;
- řídit budete i celkový finanční management svěřených oddělení a projektů (plánování rozpočtu, optimalizace nákladů, sledování a výkaz finančních toků, správa dodavatelů a smluv);
- stanete se členem Výkonné rady organizace (Top management) a budete spolupracovat i se Správní radou;
- povedete komplexní provoz a správu a údržbu centrály;
- budete plánovat a kontrolovat pracovní činnosti kolegů na centrále, včetně denní operativy.
Ideální kandidát/ka se dá vystihnout těmito slovy:
- Umí vést lidi a dělá to rád/a;
- má 10 let praxe v managementu organizace, pobočky, business unity;
- je týmový/á hráč/ka s „can-do, will-do“ přístupem;
- je schopen/na řešit organizačně technické úkoly;
- je schopen/na pracovat v češtině a angličtině;
- má rád/a a je pro něj/ní výzvou dynamická, různorodá a náročná práce, která má smysl;
- používá principy projektového a finančního řízení a rozumí jim;
- má praktickou zkušenost se SW nástroji a informačními systémy;
- je odolný/á vůči stresu a hledá řešení, nikoli problémy;
- dokáže sebevědomě vystupovat a prezentovat aktivity a výsledky svěřených oddělení;
- má smysl pro humor a nebere příliš vážně ani sám/sama sebe;
- je si vědom/a poslání organizace a v souladu s ním i jedná;
- zkušenost z neziskového sektoru a multikulturního prostředí považujeme za výhodu.
Co můžeme nabídnout:
- Smysluplnou práci v čele týmu zkušených a motivovaných lidí, kteří vedou jednu z největších neziskových organizací s nadnárodním působením;
- přidělení zajímavých projektů s reálným dopadem;
- 25 dní placené dovolené za rok;
- flexibilní pracovní dobu;
- nástupní plat odpovídající neziskovému sektoru a zkušenostem kandidáta/ky;
- práci v přátelském prostředí plném motivujících výzev;
- kanceláře v centru Prahy (5 min od I. P. Pavlova či nám. Míru);
- dětský klub přímo v místě pracoviště.
Zájemce prosíme, aby nám zaslali svůj strukturovaný životopis a motivační dopis, a to prostřednictvím formuláře na tomto odkazu: Chci to zkusit!
Budeme se těšit na Vaši odpověď.