Seniorní manager účetnictví

Seniorní manager účetnictví

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání a sociální práci a rovněž projekty aktivně řešící problematiku změny klimatu.  

Působíme ve více než 37 zemích světa včetně ČR a v současné době pro nás pracuje více než 3000 zaměstnanců. 

Naše centrální účetní oddělení aktuálně rozšiřuje svůj tým o seniorního managera účetnictví.

Kdo jsme?

Jsme tým 40 kolegů, rozdělených do menších skupin: nákupy, příjmy, banky, pokladny, zásoby, majetek, daně, provoz, zahraniční cesty, ve kterých zpracováváme veškeré účetní dokumenty z realizovaných aktivit v České republice. Úzce spolupracujeme při nastavování páteřních procesů s kolegy z ekonomického, logistického či mzdového týmu.

Naše práce není rozhodně nudná či jednotvárná. Umíme a stále se učíme zpracovat a proúčtovat nejrůznější běžné i netradiční případy, podle toho, jaké projekty kolegové právě realizují, či kde pomáhají.

Ohlasy z organizace:

V organizaci Člověk v tísni má dle Zaměstnaneckého průzkumu spokojenosti z roku 2023 95 % zaměstnanců*kyň rádo atmosféru ve svém týmu. Nejspíš to souvisí i s tím, že se k nim nadřízení chovají férově a s respektem, tak to vnímá až 97 % z nich.

Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz – platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.

Koho hledáme?

Hledáme hlavně manažerku*a, kterou*ého baví práce s lidmi, účetnictví, analýza a logika, procesy či zpracování dat; případně vývoj a zlepšování našeho skvělého ERP systému Microsoft Dynamics NA.

Co nabízíme?

Nástup: ihned, případně dle dohody
Místo pracoviště: Praha 2
Úvazek: 0,8 – 1, dle domluvy
Pracovní smlouva: na dobu neurčitou
Plat: 50 000 až 55 000 Kč hrubého při plném úvazku (dle zkušeností)

Čeká na Vás různorodá činnost: 

Tvoření:

  • podílení se na nastavování pravidel, tvorbě a úpravě procesů v dynamickém prostředí organizace;
  • zodpovědnost za svěřené celky / projekty.

Spolupráce:

  • s hlavní účetní na organizaci a metodickém vedení týmu;
  • na účetní závěrce společnosti, dohled nad inventarizací závazků a pohledávek u vybraných účtů; kontrola správnosti;
  • se statutárním auditem a daňovými poradci;
  • na technickém vývoji ERP systému Microsoft Dynamics NAV.

Účtování:

  • běžných a mimořádných účetních operací.

Jak si Vás představujeme?

Zkušenosti: účetní praxe, znalost problematiky DPH; zkušenost s vedením týmu výhodou.

Znalosti: dobrá znalost podvojného účetnictví, obecný přehled v daňové oblasti; velmi dobrá znalost práce na PC (zejména Excel, Outlook, Word); znalost ERPho systému Microsoft Dynamics NAV výhodou.

Vlastnosti: analytické schopnosti a logické myšlení; organizační schopnosti, důslednost.

Otevřenost k osobnímu a profesnímu rozvoji: chuť učit se novým věcem a získávat další znalosti; otevřenost k účetním specifikům organizace se širokým záběrem rozmanitých účetních případů z celého světa, zejména s ohledem na zahraniční pobočky.

Jazykové dovednosti: výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem) a komunikativní úroveň anglického jazyka.

Komunikace a týmová spolupráce: dobrá schopnost komunikace, schopnost vysvětlovat a předávat informace srozumitelně.

A co nabízíme my Vám? 

  • 😊 Přátelské prostředí a skvělý tým: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci, zajišťujeme podporu a vedení v náročnějších úkolech.
  • ⏰ Flexibilní pracovní dobu: kombinujeme přítomnost v kanceláři (3 dny) s prací z domova (2 dny), což umožňuje lépe skloubit osobní a pracovní život.  
  • 📚 Prostor pro růst: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme odborná školení, jazykové vzdělávání, kurzy zaměřené na soft skills a psychologickou podporu.  
  • 🏠 Lokalita mimo korporátní bloky: naše centrála se nachází v příjemném prostředí Vinohrad, kousek od Náměstí Míru a I. P. Pavlova.
  • 🌴 Štědrý balíček volna: 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení, 3 dny na samostudium (pro každého).  
  • 🎁 Další benefity pro Vás i Vaši rodinu: mobilní telefon plus výhodný tarif i pro rodinné příslušníky, firemní školku v přízemí budovy, samofinancovanou Multisportku a možnost brát svého čtyřnohého mazlíčka do práce. 

Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na váš životopis! Pošlete nám ho společně s motivačním dopisem vysvětlujícím, proč se hlásíte právě k nám prostřednictvím tohoto formuláře: 

Chci to zkusit!