Vedoucí Centrálního HR oddělení Člověka v tísni
Tento inzerát je neaktivní.
Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání, osvětu i sociální práci v ČR.
V současné době hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, který/á nahradí stávající VEDOUCÍ CENTRÁLNÍHO HR. Jeho/jejím hlavním úkolem bude koordinace centrálních HR procesů celé organizace, podpora části sekcí Člověka v tísni a vedení malého týmu Centrálního HR. Vedoucí Centrálního HR je přímým podřízeným/přímou podřízenou finančního ředitele.
Rádi bychom našli nejen profesionála se zkušenostmi v oblasti HR, ale také sympatického a komunikativního člověka, který doplní náš malý, dobře fungující tým.
Místo: Praha
Typ úvazku: 0,8 – 1,0 dle možností kandidáta/ky
Nástup: 1. února 2019 nebo dle domluvy
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s předpokladem dalšího prodloužení
V současné době hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, který/á nahradí stávající VEDOUCÍ CENTRÁLNÍHO HR. Jeho/jejím hlavním úkolem bude koordinace centrálních HR procesů celé organizace, podpora části sekcí Člověka v tísni a vedení malého týmu Centrálního HR. Vedoucí Centrálního HR je přímým podřízeným/přímou podřízenou finančního ředitele.
Rádi bychom našli nejen profesionála se zkušenostmi v oblasti HR, ale také sympatického a komunikativního člověka, který doplní náš malý, dobře fungující tým.
Místo: Praha
Typ úvazku: 0,8 – 1,0 dle možností kandidáta/ky
Nástup: 1. února 2019 nebo dle domluvy
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s předpokladem dalšího prodloužení
Co bude Vaším úkolem
- vytvářet HR strategii a nastavovat HR procesy ve spolupráci s vedením jednotlivých sekcí a celé organizace;
- definovat cíle a priority Centrálního HR, zodpovídat za jejich realizaci;
- sledovat nové trendy a sdílet „best practices“ v týmu i do sekcí;
- společně s řediteli sekcí budete řešit jejich specifické potřeby v oblasti HR;
- zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci relevantní HR dokumentace - manuálů, směrnic, vzorů atd.;
- účast na výkonných radách organizace, na kterých budete prezentovat výsledky týmu a sbírat podněty pro další rozvoj agendy;
- plánování a čerpání rozpočtu Centrálního HR;
- spolupráce na implementaci nového HR informačního systému;
- vedení a podpora týmu Centrálního HR.
Jak podle nás vypadá ideální kandidát/ka?
- má alespoň 4 roky zkušeností v oblasti HR (zkušenost s vedením týmu je výhodou, ne podmínkou);
- každodenní kontakt a komunikace s lidmi ho/ji baví;
- je na něj/ni spoleh a má nadšení pro svou práci;
- k řešení problému zapojuje tvůrčí a pozitivní přístup, překážky bere jako výzvu;
- má smysl pro detail a vyhovuje mu/jí systematická a pečlivá práce;
- má VŠ vzdělání v relevantním oboru (výhodou, ne podmínkou);
- bez problémů se domluví anglicky a zvládne tak komunikovat i v psané formě.
Co můžete čekat vy od nás?
- zapálený tým Centrálního HR, který má svou práci rád;
- neformální, přátelské a otevřené prostředí;
- flexibilní pracovní dobu, kterou předem domluvíme a možnost občasné práce z domova;
- možnost dále se vzdělávat – dle potřeby chodíme na školení nebo se vzděláváme v rámci dalšího osobního rozvoje;
- pro předškolní děti našich zaměstnanců máme vlastní dětský klub;
- na pracoviště si s sebou můžete vzít svého čtyřnohého mazlíčka (psa);
- kanceláře v centru Prahy (5 minut od stanic metra I.P.Pavlova a Nám. Míru)
- kávu od Mamma coffee přímo v budově;
- 25 dnů dovolené;
- nástupní plat 35. – 40.000 Kč hrubého při plném úvazku dle zkušeností kandidáta/kandidátky.
Těšíme se na Vás! :-)