Vedoucí Centrálního HR oddělení Člověka v tísni

Vedoucí Centrálního HR oddělení Člověka v tísni

Tento inzerát je neaktivní.

Člověk v tísni, o.p.s. je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv, vzdělávání, osvětu i sociální práci v ČR.

V současné době hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, který/á nahradí stávající VEDOUCÍ CENTRÁLNÍHO HR. Jeho/jejím hlavním úkolem bude koordinace centrálních HR procesů celé organizace, podpora části sekcí Člověka v tísni a vedení malého týmu Centrálního HR. Vedoucí Centrálního HR je přímým podřízeným/přímou podřízenou finančního ředitele.

Rádi bychom našli nejen profesionála se zkušenostmi v oblasti HR, ale také sympatického a komunikativního člověka, který doplní náš malý, dobře fungující tým.

Místo: Praha
Typ úvazku: 0,8 – 1,0 dle možností kandidáta/ky
Nástup: 1. února 2019 nebo dle domluvy
Pracovní úvazek: na dobu určitou, s předpokladem dalšího prodloužení

Co bude Vaším úkolem

  • vytvářet HR strategii a nastavovat HR procesy ve spolupráci s vedením jednotlivých sekcí a celé organizace;
  • definovat cíle a priority Centrálního HR, zodpovídat za jejich realizaci;
  • sledovat nové trendy a sdílet „best practices“ v týmu i do sekcí;
  • společně s řediteli sekcí budete řešit jejich specifické potřeby v oblasti HR;
  • zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci relevantní HR dokumentace - manuálů, směrnic, vzorů atd.;
  • účast na výkonných radách organizace, na kterých budete prezentovat výsledky týmu a sbírat podněty pro další rozvoj agendy;
  • plánování a čerpání rozpočtu Centrálního HR;
  • spolupráce na implementaci nového HR informačního systému;
  • vedení a podpora týmu Centrálního HR.

Jak podle nás vypadá ideální kandidát/ka?

  • má alespoň 4 roky zkušeností v oblasti HR (zkušenost s vedením týmu je výhodou, ne podmínkou);
  • každodenní kontakt a komunikace s lidmi ho/ji baví;
  • je na něj/ni spoleh a má nadšení pro svou práci;
  • k řešení problému zapojuje tvůrčí a pozitivní přístup, překážky bere jako výzvu;
  • má smysl pro detail a vyhovuje mu/jí systematická a pečlivá práce;
  • má VŠ vzdělání v relevantním oboru (výhodou, ne podmínkou);
  • bez problémů se domluví anglicky a zvládne tak komunikovat i v psané formě.

Co můžete čekat vy od nás?

  • zapálený tým Centrálního HR, který má svou práci rád;
  • neformální, přátelské a otevřené prostředí;
  • flexibilní pracovní dobu, kterou předem domluvíme a možnost občasné práce z domova;
  • možnost dále se vzdělávat – dle potřeby chodíme na školení nebo se vzděláváme v rámci dalšího osobního rozvoje;
  • pro předškolní děti našich zaměstnanců máme vlastní dětský klub;
  • na pracoviště si s sebou můžete vzít svého čtyřnohého mazlíčka (psa);
  • kanceláře v centru Prahy (5 minut od stanic metra I.P.Pavlova a Nám. Míru)
  • kávu od Mamma coffee přímo v budově;
  • 25 dnů dovolené;
  • nástupní plat 35. – 40.000 Kč hrubého při plném úvazku dle zkušeností kandidáta/kandidátky.
Pokud si myslíte, že jste ten/ta pravá, pošlete nám prosím strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu kariera@clovekvtisni.cz, a to nejpozději do 11.1.2019. Odpovíme Vám, jakmile pročteme všechny došlé životopisy.

Těšíme se na Vás! :-)